Ofte stillede spørgsmål
Levering
Hvor hurtigt leverer I?
Hvor hurtigt leverer I?
Vi leverer typisk inden for 1-2 hverdage på lagervarer.
Bestiller du inden kl. 14:00 på en hverdag, afsender vi som regel din ordre samme dag, så du ofte har pakken allerede næste hverdag.
Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre?
Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre?
Når du har lagt en ordre hos os, modtager du først en ordrebekræftelse på e-mail.
Når din ordre er afsendt, modtager du en leverings bekræftelse via e-mail og SMS.
I leveringsbekræftelsen finder du et link til GLS med dit pakkenummer, så du nemt kan spore din pakke direkte via GLS’ sporingsside.
Har du bestilt med GLS kan du indtaste dit trackingnummer her
Trackingnummeret finder du i mailen du har modtaget fra transportøren omkring, at din pakke er på vej.
Returnering
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvordan returnerer jeg en vare?
Du kan nemt oprette din returnering via vores returportal her: Åbn returportalen.
- Klik på linket til returportalen.
- Indtast dit ordrenummer og e-mailadresse.
- Vælg de varer, du ønsker at returnere, og årsagen til returneringen.
- Følg instruktionerne for at købe/udskrive din returlabel.
- Pak varen forsvarligt ind og send den direkte til vores erhvervs adresse. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkebokse eller posthuse.
Når vi har modtaget din returpakke, behandler vi den inden for 2-5 hverdage, og pengene vil typisk være tilbage på din konto inden for 3-8 hverdage.
Hvordan reklamerer jeg over et produkt?
Hvordan reklamerer jeg over et produkt?
Har du en reklamation, skal du kontakte os skriftligt enten via e-mail på kontakt@elbilplus.dk eller gennem vores kontaktformular.
Hvis du skriver direkte til os på mail, bedes du oplyse:
- ordrenummer
- e-mailadresse, som ordren er bestilt med
Dette gør det muligt for os at behandle din sag hurtigere, så vi kan vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.
Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer på hverdage – ofte svarer vi endnu hurtigere ⚡️
Hvor lang returret har jeg?
Hvor lang returret har jeg?
Du har 14 dage fra modtagelsen af din pakke til at give os besked, hvis du ønsker at returnere dit køb.
Du kan nemt oprette en retursag her.
Når vi modtager din returnering, behandler vi den inden for 2-5 hverdage. Herefter vil pengene blive tilbageført til din konto, og du vil som regel kunne se dem inden for 3-8 hverdage.
Vigtigt: Returnerede varer skal sendes direkte til vores erhvervsadresse. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkebokse eller posthuse.
Bestilling & Information
Er jeres produkter testet i danske forhold?
Er jeres produkter testet i danske forhold?
Ja – hos Elbil Plus vælger vi kun produkter, der er grundigt testet i danske vejr- og kørselsforhold.
Vi samarbejder med danske elbilejere for at sikre, at alt udstyr lever op til de høje krav til kvalitet, holdbarhed og funktionalitet.
Alle vores produkter har CE-certificering, så du kan være tryg ved, at de overholder gældende sikkerheds- og kvalitetskrav i EU.
Jeg har indtastet en forkert adresse – hvad gør jeg?
Jeg har indtastet en forkert adresse – hvad gør jeg?
Hvis du har angivet en forkert adresse, eller hvis den automatisk blev udfyldt forkert, så svar venligst på din ordrebekræftelse via e-mail og bekræft adressen. Hvis du ser, at adressen er forkert, så kontakt os venligst på kontakt@elbilplus.dk. Hvis fejlen opdages inden for 24 timer, kan vi ændre adressen. Efter 24 timer gives der ikke længere refusion ved forkert adresse.
Jeg har et spørgsmål, som ikke er blevet besvaret – kan I hjælpe mig?
Jeg har et spørgsmål, som ikke er blevet besvaret – kan I hjælpe mig?
Absolut! Vi hjælper dig gerne. Send os en e-mail på kontakt@elbilplus.dk, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Vi modtager mange e-mails – ønsker du hurtigt svar? Inkludér venligst dit ordrenummer og en tydelig beskrivelse af dit spørgsmål.